گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

آشنایی با برند لویی ویتون LV

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ

برند لویی ویتون LV از جمله مطرح‌ترین برنده های عصر حاضر در دنیای فشن و طراحی لباس می‌باشد. اکثر افراد این برند را به نام LV می‌شناسند. آنهم به خاطر وجود حروف LV در طرح های این برند است. از همان ابتدا، برند لویی ویتون مورد توجه و محبوبیت همگان قرار گرفت. لوئی ویتون نیز برای مقابله با رقبای نه ­چندان قدر، الگوی کانواس دامیِر را در سال 1888معرفی کرد که حاوی لوگویی با عنوان «مارک ال. ویتون دیپوزی»، به معنی «برند تجاری ثبت­ شدۀ لوئی ویتون» بود. 

در سال 1913، ساختمان جدیدی به نام «ساختمان لویی ویتون» به خیابان شانزه ­لیزۀ پاریس اضافه شد. این برند در آن دوران توانسته بود دسترسی خود به دنیا را با کمک فروشگاه­ هایش در نیویورک، واشنگتون، بمبئی، لندن ، بوینس آیرس و اسکندریه گسترش بدهد.

آشنایی با برند لویی ویتون LV

پیشرفت ­های برند LV

این برند کیف نمادینِ کیپال خود را، در سال 1930 به بازار معرفی کرد. بین سال های 1945 تا 2000، برند LV به طور چشمگیری گسترش پیدا کرد و خط تولید محصولات خود را در انواع دسته های مختلف، راه اندازی کرد. این برند علاوه بر کیف ­های مسافرتی و چمدان ­ها، آغاز به ساختن کیف ­های دستی کوچک زنانه و کیف ­های پول مردانه نیز نمود.

سال 1987 میلادی، از دیگر سال های مهم در عصر فعالیت برند Louis Vuitton محسوب می‌شود. در این زمان، برند­های Louis Vuitton ،Moët & Chandon و Hennessy با یکدیگر ادغام شدند تا کالاهای لوکسی را با نام LVMH به بازار مد عرضه کنند. چندسال بعد از این همکاری، LV توانست مالک 130 فروشگاه در سراسر دنیا شود.

گسترش محصولات برند لویی ویتون

در سال 1997، مارک جیکوب، به عنوان مدیر هنریِ این برند منصوب شد. او توانست در یکسال بعد اولین خط «پرتا پورتر» پوشاک زنانه و مردانۀ برند لویی ویتون را راه ­اندازی کند. این برند پایان کار خود در قرن بیستم را با راه­ اندازی اولین فروشگاه خود در قارۀ افریقا، کشور مغرب، شهر مراکش به اتمام رساند.

این برند در اوایل دهه قرن 21 محصولات متنوع دیگری را نظیر ساعت تامبور، انواع کیف­ های دستی و اکسسوری ­های کانوار مونوگرام رنگارنگ وارد بازار مد و فشن کرد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطلب همه چیز درباره برند لویی ویتون LV مراجعه نمایید.

خلاصه‌ای از مهم ترین ویژگی های Louis Vuitton

در ادامه، به 10 مورد از حقایق برند لویی ویتون می‌پردازیم:

  • تمامی کیف های دستی لوییس ویتون، دست ساز هستند.
  • هرگز محصولات و تولیدات خود را به حراج نمی‌گذارد.
  • در انتهای هر فصل، حتی اگر هیچ یک از محصولات LV فروخته نشده باشد، همۀ آن ها به فرانسه بازگردانده می‌شوند و به منظور حفظ ارزش و اعتبار نام تجاری کالا، پاره یا سوزانده می‌شوند.
  • کیف های، ضد آب و ضد حریق بوده به همین دلیل، کیف های بازگردانده شده به کمپانی اصلی در فرانسه، در صورت ضد حریق بودن، بریده می‌شوند.
  • چرم برنزۀ (قهوه‌ای مایل به زرد) استفاده شده در کنار مونوگرام این برند، کاملا طبیعی است. به همین دلیل، به مرور زمان تیره می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی