گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

استایل های مطرح مت گالا 2022

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

موضوع مراسم مت گالا 2022 نیز درباره زرق و برق gilded glamour و یا america: an anthology of fashion بود. gilded glamour به دوره‌ای از آمریکا در سال های 1870 تا 1900 گفته میشود. میزبانان اصلی امسال رجینا کینگ، بلیک لایولی، رایان رینولدز و لین مانوئل میراندا و میزبان های افتخاری نیز تام فورد، آنا وینتور و آدام موسری بودند.

استایل های مطرح مت گالا 2022

لباس امسال بلیک لایولی یکی از شاهکارترین و بهترین لباس های مراسم امسال محسوب می‌شود. لباس امسال او از برند ورساچه Versace بود. استایل بلیک برداشتی از مجسمه آزادی آمریکا بود و از آن الهام گرفته شده بود. لباس او ابتدا به رنگ رزگلد و یا مسی بود، سپس با تغییر بخشی از لباس خود، آنرا به رنگ آبی فیروزه‌ای تبدیل کرد.

کیم کارداشیان برای مراسم امسال، لباس «تولدت مبارک» مریلین مونرو را به تن کرده بود. کیم برای آنکه بتواند لباس را تن کند در مدت 3 هفته، 7 کیلو وزن کرده بود. با اینحال همچنان لباس، سایز او نشد و زیپ آن بالا نرفت. در آخر او مجبور شد از یک کت خز سفید برای پوشاندن قسمت زیپ بسته نشده کمک گیرد.

استایل بیلی آیلیش لباسی از برند گوچی حاضر شد. این لباس الهام گرفته از پرتره مادام پویرسون 1885 بود.

آلیشا کیز Alicia Augello با لباسی چشم نواز و دست دوز از برند رالف لورن Ralph lauren بر روی فرش قرمز مراسم مت گالا 2022 حضور یافتند. بر روی شنل این لباس با استفاده از هزاران کریستال سواروفسکی، نیویورک کشیده بود که به خوبی با مدل موی او ست شده بود.

تیلور هیل، سوپر مدل مشهور، یک لباس ساتن آبی دنباله دار از برند miss sohee و با حمایت برند دولچه گابانا طراحی شده بود بر تن کرده بود که به خوبی توانسته مد سال‌های دهه 1800 میلادی را به تصویر بکشد. جزئیات گلدوزی و جواهردوزی روی دنباله و یقه لباس از هنر کره‌ای Minhwa الهام گرفته شده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی