گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

استایل کلاسیک

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

استایل کلاسیک از جمله محبوبترین استایل ها در میان بیشتر افراد می‌باشد که طراحی لباس خاصی دارد. باکیفیت بودن یک اثر کلاسیک، باعث می‌شود تا آن در سال ها و دهه ها همچنان ماندگاری باشد و از مرز زمان و مکان فراتر برود. استایل classic به ندرت در طول زمان دچار تغییر می‌شود. درواقع هدف از یک استایل، نمایش آخرین ترندهای مد نیست؛ بلکه نشان دادن شخصیت درونی شماست.

استایل کلاسیک

شیک پوشی، ویژگی اصلی این استایل جذاب است. تناسب اندام پوشش تاثیر گذاری در زیبایی پوشش شما دارد. آقایانی که قصد دارند این استایل را داشته باشند، بهتر است فرم بدنشان v باشد. کت و شلوار، لباس اصلی این استایل است و بهتر است رنگ کت و شلوارتان مشکی و یا خاکستری باشد. کفش آکسفورد همیشه باعث جذاب‌تر و شیک‌تر شدن استایل کلاسیک می‌شود. چرم مشکی یا قهوه‌ای این کفش را انتخاب کنید.

جزئیات پیچیده‌ای در طراحی لباس و به طور کلی سبک کلاسیک وجود ندارد. لباس های این استایل دارای طرحی ساده همراه با پارچه های با کیفیت هستند. استفاده از رژ لب قرمز، بخش جدایی ‌ناپذیر از استایل کلاسیک زنان است. کوکو شنل از جمله افراد تاثیرگذاری می‌باشد که در بوجود آمدن استایل کلاسیک بسیار نقش داشته است. پیراهن های کوتاه مشکی و ساده‌ای که او طراحی و به دنیای مد وارد کرد، مخصوص زنان کلاسیک پوش است.

بررسی طراحی لباس استایل کلاسیک به ما نشان داده که افرادی که از این استایل پیروی میکنند هیچ ترسی از خرید لباس های گران قیمت ندارند. از جمله ستاره های استایل کلاسیک که میتوانید از آنها ایده بگیرید میتوان به آدری هپبورن، کیت میدلتون، گریس کلی و ژاکلین کندی اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی