گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

بهترین بلاگ های طراحی مد و لباس

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

در سطح اینترنت، وبلاگ ها وسایت های مختلفی حضور دارند که در زمینه طراحی لباس و مد فعالیت می‌کنند. برخی وبلاگ ها و سایت ها در این حوزه تخصصی‌تر عمل کرده و با مطالب مفید خود می‌توانند شما را بسیار راهنمایی نمایند. در این وبلاگ ها، سطح کیفیت محتوا بسیار بالا بوده و در آنها از جدید ترین متدها، ترند های صنعت مد، فشن، نحوه ست کردن و ...، صحبت می‌شود. از جمله آنها به شرح زیر می‌باشد:

بهترین بلاگ های طراحی مد و لباس

بلاگ آتلانتیک the-atlantic-pacific.com:

مدیر و خالق این وبلاگ، بلر ادی، یکی از تاثیرگذارترین افراد در زمینه مد و فشن است. سبک های خیابانی که امروزه یکی از محبوبترین سبک ها در میان افراد است، ابتدا توسط بلر ادی کشف و ارتقا داده شد. وی به منظور گسترش و صحبت درباره همین استایل، تصمیم گرفت که وبلاگ خود را راه اندازی کند. همچنین او با کمپین های جهانی با برندهای لوکسی همچون، Vogue ، Elle ، Harper’s Bazaar ، Who What Wear ، Refinery 29 ، Style Watch همکاری داشته است.

بلاگ Chronicles of Her:

از دیگر وبلاگ های معتبر مد و طراحی لباس Chronicles of Her می‌باشد که توسط کارمن همیلتون، متخصص در سبک استرالیایی، در سال 2011 تاسیس شد. این بلاگ در بررسی استایل های کژوال و روزانه بسیار قوی عمل کرده و هدف اصلی خودش را نیز بیشتر بر این موضوع گذاشته است. در این بلاگ، انواع آموزش های مرتبط با دنیای مد، نظیر آموزش ترفندهای مد زیبایی و سلامت، برای دنبال کنندگان فراهم آورده شده است.

بلاگ تخم مرغ eggcanvas.com:

نوعی مجلهٔ تصویری است که توسط اریکا چوی راه اندازی شده است. Erica Choi، کارگردان، طراح و عکاس نیویورکی کره‌ای، است که در سال 2014، وبلاگ خود را با تمرکز بر مد، سفر و شیوه زندگی، ایجاد کرد. این وبلاگ تصاویر و عکس های جذابی را در زمینه مد و طراحی لباس بارگزاری می‌کند و به صورت پلتفرم بصری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی