گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

گروه آموزشی هنرمند

آموزش عکاسی ، طراحی لباس ، گریم و مد

رنگ های مناسب فصل تابستان برای طراحی لباس

سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

رنگ های تابستانه اصولا رنگ های شاد و پر انرژی هستند که در طراحی لباس های این فصل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رنگ ها الهام گرفته شده از رنگ تابش خورشید، اقیانوس و گل های رنگارنگ تابستان می‌باشند. یادتان باشد که در فصل گرم تابستان، هر رنگی را که انتخاب کردید، می‌توانید کمی رنگ سفید را نیز با آن ست کنید. در ادامه به معرفی رنگ های تابستانه برای طراحی لباس خواهیم پرداخت.

رنگ های مناسب فصل تابستان برای طراحی لباس

نارنجی:

در انتخاب لباس و اکسسوری هایتان می‌توانید به سراغ رنگ نارنجی بروید و با انتخاب آن، جسارت و اعتماد به نفستان را نمایش دهید. این رنگ الهام گرفته شده از خورشید است، خصوصا در هنگام غروب و نوعی حس انرژی، سرزندگی و شادی را منتقل می‌کند.

 قرمز:

قرمز، پر کاربرد ترین رنگ در طراحی لباس و دنیای مد می‌باشد. به دلیل حس پر انرژی و جیغی که این رنگ دارد در هر زمانی ما را از کسلی و بی روحی نجات داده و چهره‌ای بشاش و گرم به ما می‌بخشد.

صورتی:

رنگ صورتی ملایم نیز از گزینه های بسیار جذاب در رنگ های تابستانه برای طراحی لباس محسوب می‌شود که حسی لطیف، نرم و آرام را به همراه دارد. این رنگ ملایم، یادآور گل های زیبای موجود در طبیعت است و می‌تواند جذابیت و لطافت خاصی را به استایلتان ببخشد. 

زرد لیمویی:

این رنگ آرامش بخش و متفاوت به هر رنگ پوستی می‌آید و می‌توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید. سفید، مکمل فوق العاده‌ای برای زرد لیمویی است. همچنین رنگ آبی تیره هم استایلی چشمگیر ایجاد می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی